shacti Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 nån som vet nåt mer än när dt kommer ut :blink: (30 aug 2004) :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Man kan spela 2 player Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Asså är Pikmin Bra alla säger att det S**er Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 pikmin är trisst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Har alfrig testat Pikmin. Men jag kanske ska köpa Pikmin 2 när det kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 :evil: Det ser inte så kul ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Pikmin ser tråkigt ut,skulle aldrig köpa det, bara låna av nån kompis eller om jag skulle köpa det skulle det va GANSKA billigt i så fall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Pikmin är väl så där =P lite lamt.. har testat pikmin 1.. men 2:an är bättre.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
romyr Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Hej jag är alldeles ny här och jag kanse vill ha lite mera spel... :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 ok,men altså vill du köpa nya spel av nån så kan väl du start en egen tråd så kan vi sälja om vi har nått. plus ah det kanske blir roligare i tvåan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 jag tror tvåan blir roligare jag menar dom har tagit bort tidsgränsen samt lag till multi- player jag tror att 2:an blir muchos rligare -_- kolla länken för filmer o bilder OBS quicktime player krävs för filmerna filmer o bilder på nintendo.com ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg