Apoca Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 en sak till nintendo 64 o ps1 har ju as dålig grafik det var nog därför dem slutade... :lol: n64 har 64 bitar grafik motor, det är inte så dåligt, men inte det bästa heller. men dom slutade tillverka beror ju på att det kostar pengar att tillverka kasetterna och när man har två konsoler ute på marknaden så konkurerar man ju med sig själv och det är ju inte världens smartaste idée. ps1 släptes ju 1994 så det fattar man ju att det är dålig grafik... och man tilverkar ju inte spel till en konsol som är gamal, som svar på att ni tror att ps2 spel kommer släppas efter ps3 lanseringen... det är ju några år kvar så då lär ni ha tröttnat på dom spelens grafik som finns idag på ps2... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 4 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 (Unirator @ 04/08-2004 16:32:27) en sak till nintendo 64 o ps1 har ju as dålig grafik det var nog därför dem slutade... :lol: n64 har 64 bitar grafik motor, det är inte så dåligt, men inte det bästa heller. men dom slutade tillverka beror ju på att det kostar pengar att tillverka kasetterna och när man har två konsoler ute på marknaden så konkurerar man ju med sig själv och det är ju inte världens smartaste idée. ps1 släptes ju 1994 så det fattar man ju att det är dålig grafik... och man tilverkar ju inte spel till en konsol som är gamal, som svar på att ni tror att ps2 spel kommer släppas efter ps3 lanseringen... det är ju några år kvar så då lär ni ha tröttnat på dom spelens grafik som finns idag på ps2... Ok Men du många köper ps2 spel så jag tror att dem kommer att forsätta en sak till tro inte på allt du läser... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 4 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Om du visste så kommer fifa2005 till ps1 så dem kommer nog att forsätta att sälja ps2 spel.... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 dom gör inte spel baserat på dom gamla konsolerna, dom baserar alla nya spel på dom nya enheterna, och eftersom det blir dyrt att tillverka två olika slags cd skivor till två olika konsoller, det fattar nog alla. och att dom släpper fifa05 till ps1 har jag svårt att tro, eftersom man inte säljer några ps1 kosoller nuförtiden, desutom så tror jag inte ea sport skulle göra någon sådan dum satsning. men det är väl 2 år tills ps3 så då får vi väl se, antagligen så gör dom som du säger tillverkar ps2 fortfarnade eller så slutar dom och börjar göra ps3 spel och jag tror inte på allt jag läser, jag tror på det jag kan se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 4 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 dom gör inte spel baserat på dom gamla konsolerna, dom baserar alla nya spel på dom nya enheterna, och eftersom det blir dyrt att tillverka två olika slags cd skivor till två olika konsoller, det fattar nog alla. och att dom släpper fifa05 till ps1 har jag svårt att tro, eftersom man inte säljer några ps1 kosoller nuförtiden, desutom så tror jag inte ea sport skulle göra någon sådan dum satsning. men det är väl 2 år tills ps3 så då får vi väl se, antagligen så gör dom som du säger tillverkar ps2 fortfarnade eller så slutar dom och börjar göra ps3 spel och jag tror inte på allt jag läser, jag tror på det jag kan se ok tro inte på allt du ser :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 så säger mamma också :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kicke Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Min ibland också när de ser bra ut men är inte de! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 nä dom ljunger mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kicke Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Ja ja vet men finns det nån som har världens buggigaste spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 När Ps3 kommer ut tror inte jag att ni kommer bry er så mycket om dom tillverkar några PS2 spel eller inte... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 asså ps3 kommer 2006 varför tänker ni på dt nu.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 För folk skriver att det kommer 2005 fast det gör det inte... Men dom slutar tllvärka ps2 spel sen för dom tjänar mer på att tillvärka spelen till ps3... så då e det helt puckat att tillvärka ps2 spel!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg