Farenhait Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Dom tillverkar nog spelen i några månader. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 :( :( jag som tyckte om lanch eller vad han nu hette... Man ska döda han på sista uppdraget :( Jag tyckte det var långt :S Har det ej längre men jag trodde att man skulle ha klarat spelet efter man klarqat av Ricardo Diaz :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 KAnske ska sälja min ps2 och spelen ja ni vet alla andra saker man fick med... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 dom kommer sluta att göra spel baserad på ps2 konsollen men dom kanske fortsätter tillverka spel som redan finns till ps3, dom utveklar säkert inte något mer efter ps3 släps, det skulle vara som att tilverka spel till windows 3.1, helt onödigt eftersom allt fler kommer gå ifrån ps2 när ps3 släps Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 ja det e ju rätt faktiskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 dom kommer sluta att göra spel baserad på ps2 konsollen men dom kanske fortsätter tillverka spel som redan finns till ps3, dom utveklar säkert inte något mer efter ps3 släps, det skulle vara som att tilverka spel till windows 3.1, helt onödigt eftersom allt fler kommer gå ifrån ps2 när ps3 släps vad menar du ??? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!!!kevan!!! Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samanosuke Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 ja ar hört att Ps3 ska ha samma spel men me nya funktioner, vet inte riktigt vilka å förresten e d bara nåt jag hört... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 jag menade att dom fortsätter kanske tillverka spel som finns till ps2 men dom gör inga nya spel till ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 jag menade att dom fortsätter kanske tillverka spel som finns till ps2 men dom gör inga nya spel till ps2 Ok men om ps3 skivor får plats ända till 23 gb kan man ju inte spela brända spel eftersom va tusan får man tag på skivan :ph34r: Alltså kommer man att kunna chippa då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Det hoppas jag att man kan göra... Asså chippa de??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 (vincent_spider @ 10/08-2004 19:03:16) jag menade att dom fortsätter kanske tillverka spel som finns till ps2 men dom gör inga nya spel till ps2 Ok men om ps3 skivor får plats ända till 23 gb kan man ju inte spela brända spel eftersom va tusan får man tag på skivan :ph34r: Alltså kommer man att kunna chippa då? alltså när man bränner av en kompis eller ladda-ner ett spel hur tusan ska man bränna den ? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg