Jhonen Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 I the sims 2 åldras simmarna och bröllop och födelsedagar är mycket större. Man kan ha begravningar också. Simmarna är mycket smartare och har minne. Så dom kommer ihåg saker som deras första kyss, deras bröllop eller om någon varit otrogen mot dem. Och att ta hand om dom och bygga hus är ju vad själva spelet handlar om! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 det kommer säkert bli värdelöst........ ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wenzy Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 jag tycker att the sims är skit kul! spec. "get a life" det är roligare på x-box än på PC! Jag klarade faktiskt spelat igår *stolt* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 jag tycker att the sims är skit kul! spec. "get a life" det är roligare på x-box än på PC! Jag klarade faktiskt spelat igår *stolt* grattis............. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Ja tycker dom borde lägga ner hela the sims serien ! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Har du sett bilder från spelet då? Det är ju hur häftigt som helst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox_freak Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 lääga ner den!? när sims 2 kommer de äger alla the sims spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 alla sims spel äger inte ett sk*t........ <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Jag tycker att alla The Sims spel suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Serien Borde Skrotas B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox_freak Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 nepp!!.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blood Talon Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Ja... Det enda vi hederliga The Sims-Spelare har att hoppas på är The Sims 2 som borde komma ut snart... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg