Autobahn Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 men asså på xbox borde man skrota serien... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Det bero på om man tycker det skellv då kan man skellv av göra det men jag tycker inte det ar roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blood Talon Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 men asså på xbox borde man skrota serien... Jojo, men jag tycker faktiskt att serien börjar urarta på PC också :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Jag tror att sims 2 kommer bli riktigt bra men sims passar inte till konsoll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Jag tror att sims 2 kommer bli riktigt bra men sims passar inte till konsoll Det borde inte ens finnas till konsoller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 nej det tycker jag också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Det borde inte finnas varken till konsoller eller till pc <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 du får tycka vad du vill men det kan jag inte hålla med om sims är ett fruktansvärt bra spel även fast dom kunde skippa 5 expensions. Och det är ju inte för inte dom har sålt väldigt mkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Många tycker ju att sims är bra men jag personligen tycker att dom snart gått för långt... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 ja det tycker jag med dom borde skippa alla expension och sattsat mer på 2:an men nu kommer den :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 jepp..... men jag tror inte det kommer ta världen med storm... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 nejd om har ju lite spel i höst att slåss med om man säger så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg