Pippo Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Ja det har du rätt i..... Jag gillar inte sims serien faktiskt.... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 nej inte jag häller men jag kan inte förneka att det är ett bra spel även fast det inte är min typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Ja det har du rätt i..... Jag gillar inte sims serien faktiskt.... <_< Vi vet det nu ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Vilken är den bästa expansion enligt dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 (redigerat) det första kommer inte ihåg vad det heter hade räckt med det och så skulle dom lagt in alla dom andra expensionen i 2:an Redigerat 15 Augusti 2004 av Haggen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 det första kommer inte ihåg vad det heter hade räckt med det och så skulle dom lagt in alla dom andra expensionen i 2:an du har nog rätt.Vad finns det mer att prata om the sims? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 inte så mkt specielt inte på Xbox forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Då slutar vi att skriva i det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg