Autobahn Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Jaa.... Men jag kan lungt nöjja mej me dom 59 spel jag har så länge... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 29 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Jaa.... Men jag kan lungt nöjja mej me dom 59 spel jag har så länge... Du måste ju köpa det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 k jag ska köpa det och det har kommit ut fast inte i sverige :( tror det kommer 3augusti Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 uzuma jag tycker att det där synd för dig låter lite hahahahaha du kan inte köpa det aktigt och så så SLUTA MED DET Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 29 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 (redigerat) k jag ska köpa det och det har kommit ut fast inte i sverige :( tror det kommer 3augustiDet kommer inte ut 3:e augusti till xbox versionen. 3:e augusti kommer det till PC men vill veta när det kommer till xbox. Redigerat 30 Juli 2004 av Pippo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 japp kanske det var 3 augusti till xbox versionen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 29 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 japp kanske det var 3 augusti till xbox versionen Nej!!!!!!!! :angry: Det finns inte ett exakt datum för xbox versionen tror jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 (Pippo @ 29/07-2004 21:22:40) japp kanske det var 3 augusti till xbox versionen Nej!!!!!!!! :angry: Det finns inte ett exakt datum för xbox versionen tror jag! Pippo har rätt på data kommer det den 3 augusti men på x-box är det osäkert tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 30 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Blir så coolt att man kan samarbeta på Xbox live! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zong_zui Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Blir så coolt att man kan samarbeta på Xbox live! ;) kan man?? gryymt... tror du att dte kommer före eller efter data versionen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Jag tror att det kommer efter eller sammtidigt. Jag tror också att Halo 2 kommer att krossa Doom 3 när det gäller att köra via Xbox live :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 31 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Xbox versionen kommer senare har jag för mig. Självklart att Halo 2 kommer krossa doom 3 online men grafiken tror jag är bättre på Doom 3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg