K.K. Slayer Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Låt mig presentera Nessen den galna......någonting vad sägs som professor :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 smaaaaaart K.K Slayer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 är man inte ett geni :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 jo,men jag är nog mycke smartare än vad du är!Skoja, :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Oki. -->||Back to topic||<-- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Nästan varenda PSP pajjade på E3-mässan:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 men daa....säg inget om ni ej har konsolerna....Nintendo DS äger....körde PSP hos en kompis...altså...fy f*n vad dåligt..tänkte först köpa PSP istället för DS men när jag testade det så såg jag att det värkligen SÖÖÖÖG!!!!!!!!!!!! Köp inte PSP!!!!!!!! (sry var tvungen att svära.....ge mig en varning om ni måste...för deta är viktigt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 men daa....säg inget om ni ej har konsolerna....Nintendo DS äger....körde PSP hos en kompis...altså...fy f*n vad dåligt..tänkte först köpa PSP istället för DS men när jag testade det så såg jag att det värkligen SÖÖÖÖG!!!!!!!!!!!! Köp inte PSP!!!!!!!! (sry var tvungen att svära.....ge mig en varning om ni måste...för deta är viktigt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Men när min kompis kom med båda så tyckte jag PSP var bättre men jag köper n ds och psp senare för psp är dyr ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Har DS,den äger :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 Köp DS,PSP är bara något som dom härmat från GBA.Det är som ett GBA fast dyrare och 1000x dåligare än GBA!****you Sony! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RebeL9 Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 tror inte mina ogon nar jag ser hur barnsliga folk ar pa detta forumet. de flesta verkar vara sa naiva att de redan bestamt sig for att en viss konsoll suger innan de ens testat den. ar ni 10aringar eller? Hursomhelst sa har jag haft mojligheten att testa bada tva ganska ingaende. En japansk polare har i Skottland kopte bada nar han var i Japan under julen. Jag kan borja med att saga att jag varken ar en inbiten Sony eller Nintendofan. Ager varken en Gamecube eller en PS2. Daremot ager jag en gammal Gameboy som jag kopte for sisadar 13 ar sedan :D Manga av er har gatt ut med massa faktafel som ni inte har det minsta belagg for. Nagra saker som ar varda att notera ar foljande: PSPs skarm ar otroligt mycket vassare an DS-skarmen. Den impar pa alla som hittills hallt den i sina hander. Det snackas mycket om att skarmen repas latt. Men det problemet loses mycket enkelt med ett litet tillbehor som man placerar pa skarmen. Sadana fanns ju redan till den forsta Gameboyen. No big deal. Batteritiden ar inte alls sa kass som vissa pastar till PSPn. Du kan gott spela dig matt innan du behover byta. DSen har langre batteritid men da ar spelen heller inte lika grafiskt kravande. Vad galler kontrollerna sa ar PSPn aven har vassare. Den analoga styrspaken ar riktigt bra och det ar for mig ett mysterium varfor nintendo inte har med en sadan pa DSen. Hela den ergonomiska kanslan och placeringen av knapparna pa PSPn ar battre. Ljudet ar ocksa mycket vassare pa PSPn. Vi testade att koppla den till en hemmabioanlaggning och visst ar det 7.1 Dolby Surroundljud i den lilla mackaparen! Sony har ju fordelen att nar det kommer till teknik och hardvara sa ar de svarslagna vilket de aven visat tidigare. Aven grafiken ar overlagset battre pa PSPn an DSen. Visst ar det for tidigt att saga nagot om de forsta spelen. Men Metal Gear AC!D pa PSPn ar ruggigt fint och visar redan nu prov pa vad PSPn ar kapabel till. Den enda nackdelen ar priset med PSPn. Den kommer kosta mer an DSen men jag kommer nog sjalv importera en fran Japan eller Hong Kong dar de ar billigare. Man behover inte oroa sig for spraket eftersom man kan stalla in engelska i menyn samt att konsollen ar regionsfri. Att Nintendo dominerar marknaden for barbara ar ju knappast en garanti for att de kommer sla Sony. Vem hade for 10 ar sedan kunnat tro att Sony skulle bli varldsledande pa TVspel och till och med sla Sony och Sega som var den tidens giganter? Sony har genom en kombination av pengar och hype alltid hallit sig i framkanten nar det galler sina konsoller. Vem minns inte Wipeout nar det slapptes till den forsta Playstation? Musiken, farten, banorna, reklamen. Allt var cutting edge. Pa samma satt kommer de att utmanovrera Nintendo nar det galler barbara konsoller. Det ar jag overtygad om. Och for er som anda tvekar sa kan ni lasa en ingande jamforelse mellan DS och PSP pa denna sidan: http://gameboy.ign.com/articles/536/536537p1.html dar star det klart och tydligt vilken av de bada som ar den basta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg