Gäst 0018 Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 är du det när du är i skolan också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 (redigerat) (Uzama @ 30/07-2004 16:21:52) Jo, mina föräldrar brukar tjata att jag sitter för länge, men jag bryr mig inte. =P Sitter typ 15 timmar om dagen, är nästan aldrig ute...Har inte varit ute 1 minut på 2 månader..... What är du aldrig med några kompisar Stackars dig Har många kompisar. :blink: Bara att jag hatar solen och gillar datan.=P Redigerat 30 Juli 2004 av Neko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 (redigerat) (Neko @ 30/07-2004 16:25:22) (Uzama @ 30/07-2004 16:21:52) Jo, mina föräldrar brukar tjata att jag sitter för länge, men jag bryr mig inte. =P Sitter typ 15 timmar om dagen, är nästan aldrig ute...Har inte varit ute 1 minut på 2 månader..... What är du aldrig med några kompisar Stackars dig Har många kompisar. :blink: Bara att jag hatar solen och gillar datan.=P Gå ut när det regnar då :lol: Redigerat 30 Juli 2004 av Uzama Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Hatar luft. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Det är ju luft inne också :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Men datan förstör den luften! =P Aja, Back To Topic.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 (redigerat) Men datan förstör den luften! =P Aja, Back To Topic....Ta på gasmask när du går uT men BACK TO TOPIC Redigerat 30 Juli 2004 av Uzama Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Alla mina familjemedlemmar har egen dator... ( Förutom en som inte vet någonting om dem ) Så ingen tjatar på mig. Jag går dock ut varje dag, eller cyklar lite. Man måste ju hålla sig i form! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Alla mina familjemedlemmar har egen dator... ( Förutom en som inte vet någonting om dem ) Så ingen tjatar på mig. Jag går dock ut varje dag, eller cyklar lite. Man måste ju hålla sig i form! Jag går också ut varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Alla mina familjemedlemmar har egen dator... ( Förutom en som inte vet någonting om dem ) Så ingen tjatar på mig. Jag går dock ut varje dag, eller cyklar lite. Man måste ju hålla sig i form! Nej det måste man inte. Föresten kan man göra det inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Det är ingen som tjatar på mig iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Alla mina familjemedlemmar har egen dator... ( Förutom en som inte vet någonting om dem ) samma här.. alla han en egen dator..förutom mamma som inte vet något om datorer..:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.