0013 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 jag sittar kanske 14 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 (Uzama @ 01/08-2004 20:34:12) vi haren dator (1) som d e slagsmål om syrran fixar med mp3 musik jag vill ut på nätet osså är kaoset igång Köp fler datorer då :) ehm uzamavet du vad en ny "bra" dator kostar? <_< elvatusen och uppåt får man pröjsa dt er inte lite pengar dt men ifall du skänker mig ensådär 15 000 pix så ska jag fixa en ny dator :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Men man kan hitta en dator som "Duger" för typ 5000, alltså en dator som man bara ska va lite på internet med, Den datorn jag skriver med nu e skit gammal vet inte hur, men det va windown 95 på den när den köptes, å den duger skit bra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 JAg är så J*vla osoceal(hur det nu stavas) Så jag hatar att vara ute och så. Sitter nästan framfördatan hela tin. När vi åker nån stans gnäller jag hela tin. presis som mig när mín mamma vill gå till centrum eller nåt eller till kompisar så ber hon mig ibland följa mig så vill jag aldrig jag vill istället vara här inne i det underbara forumet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 ehm mmx ifall jag köper en ny dator ska d va gainwards senaste och intel pentium 4 extreme edition hehe... fåfäng jag?.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.