Gäst Soffan Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Detta spel kommer nog slå ut många Strategi spel detta år. Jag kan knappt vänta tills det kommer ut. Men vilka mer vet om det och vill ha det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Jag ska köpa det. Blir nog ett grymt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Ehm..jag läste på deras Officiella webbsida och det är ett MMORPG spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 jag ska lätt köpa det när det kommer ut för det verkar kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 jag vill inte.jag vill ha det nya zelda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Det ska inte alls va ett MMORPG spel. Det ska va ett SP och MP spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 på en trailer jag sett så tar d ca 4 sekunder att få ett troll hur lång tid tar d då att få en orc eller uruk-hai? 1 sekund för orc o 2 för uruk-hai? kanske 10 för mumakill (oliphant) :cool: förresten i den trailern ser man nog den bästa sättet när man tar sig genom portar (om man e onda lagen (isengard eller mordor) så ska man skicka in 3 troll med "klubbor" först eftersom ett sånt slag kan slå ut ca 15 på en gång då har trollen sopat bort små trupperna vid öppningen så skickar man in orcs och uruk-hai Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Läs på den Officiela webbsidan för Lotr: Battle for Middle Earth. Där står det att det blir ett MMORPG spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Läs på den Officiela webbsidan för Lotr: Battle for Middle Earth. Där står det att det blir ett MMORPG spel... kanske d, men d e Strategy speld finns säkert multiplayer läge men d e inte MMORPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 MMORPG är väll att man skapar en gubbe och kör med honom/henne i en internät värld. Och det är inte Battle for middle earth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Ska vi slå vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 jag vill inte slå vad. Kan du länka sidan istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.