Autobahn Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Halo2 när de kommer ut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jeffa Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Tycker du ska köpa SSX3! Det är SÅ kul! XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Jag tycker Facktist att du ska vänta med pengarna till halo 2 eller så ninja guiden kanske.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 (redigerat) Om du ska vänta att köpa så här kommer nåra tips: Fable(oktober) Halo 2(november) Burnout 3(höst) Starwars Battelfront(höst) Doom 3(augusti tror jag) och många mer http://www.xbox.com/sv-se/fable/default.htm 4 st fable trailers och mer Redigerat 1 Augusti 2004 av Haggen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Om du ska vänta att köpa så här kommer nåra tips: Fable(oktober) Halo 2(november) Burnout 3(höst) Starwars Battelfront(höst) Doom 3(augusti tror jag) och många mer http://www.xbox.com/sv-se/fable/default.htm 4 st fable trailers och mer köp inte battlefront vänta tills star wars: republic commando kommer ut isåfall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Om du ska vänta att köpa så här kommer nåra tips: Fable(oktober) Halo 2(november) Burnout 3(höst) Starwars Battelfront(höst) Doom 3(augusti tror jag) och många mer http://www.xbox.com/sv-se/fable/default.htm 4 st fable trailers och mer Du samlar fakta ser jag :D Jag skulle köpa Fable & halo2... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Köp Jade empire när det kommer ut eller så köper du splinter cell 3 i slutet av 2004 tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Just det Jade empire det ska man också köpa. Beställde Fable idag kommer i oktober kan inte vänta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
askungen Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Tycker du ska köpa SSX3! Det är SÅ kul! XD ja SXX3 är verkligen ett roligt spel =)har själv klarat det med en av dom..(måste man klara med alla?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 KÖP domm 3 det kommer bli en bra spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Max Payne 2.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Du kan köpa need for speed underground 2 eller rainbow six 3: black arrow (köp det sista förslaget bara om du har Xbox live) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg