Wind fox Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Gjorde du verkligen de? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 ja men jag fixa tillbaks dt igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 ja som sagt tycker ska jag sälja mitt gc ?... vad tycker ni :P.. nej!!!!!!!självklart inte :angry: !!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Nej sälj det inte!!! :angry: (Frågar du i game cube forumet kommer alla säga nej) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Vad tror du sälj det inte jag var så fäst vid mitt N64 så jag sålde den aldrig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Jo sälj det (till mig billigt) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 jag också jag sålde min SSBM jag ångrade mig på direkten så gör det inte men jag har sparningen kvar i Min memorey card B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 låter lite underligt alltså prexis en sån grej som ocå jag skulle göra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Tja jag tycker att INTE ska sälja det! då så e man en tönt men bara om man säljer det men man ska det som en komplemang! :rolleyes: tja man e ju vid ett bra tillfälle! jag har priecis bestält spider-man 2 the Move --------Move=spel--------------------- :student: ------ :gitarr: ---------------- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legoman Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Sälj det för f*n inte, nästan hälften av alla spelen kan man ju inte få på någon annan konsol än Nintedos. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 sälj inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 (redigerat) SÄLJ INTE!! Jag har bara haft mitt i över en månad, men jag kommer aldrig sälja det ALDRIG! Jag har till och med kvar asgamla enheter..jag har kvar : N64 med 12 spel,Snes med 6 spel, NES med 20 spel,GB med 5 spel,GBA med 1 spel! Jag kommer aldrig sälja nåt av det! Fast egentligen är det ju ditt val inte vårat! Redigerat 2 Augusti 2004 av ZteelMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg