Gäst golden mewtwo Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 ja som sagt tycker ska jag sälja mitt gc ?... vad tycker ni :P.. nej!!!!!!!självklart inte :angry: !!!!
ville10 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 Nej sälj det inte!!! :angry: (Frågar du i game cube forumet kommer alla säga nej)
Tyrion Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 Vad tror du sälj det inte jag var så fäst vid mitt N64 så jag sålde den aldrig
Gäst 0012 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Skrivet 2 Augusti 2004 jag också jag sålde min SSBM jag ångrade mig på direkten så gör det inte men jag har sparningen kvar i Min memorey card B)
shacti Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Skrivet 2 Augusti 2004 låter lite underligt alltså prexis en sån grej som ocå jag skulle göra :D
Zvamp_master Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Skrivet 2 Augusti 2004 Tja jag tycker att INTE ska sälja det! då så e man en tönt men bara om man säljer det men man ska det som en komplemang! :rolleyes: tja man e ju vid ett bra tillfälle! jag har priecis bestält spider-man 2 the Move --------Move=spel--------------------- :student: ------ :gitarr: ----------------
Legoman Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Skrivet 2 Augusti 2004 Sälj det för f*n inte, nästan hälften av alla spelen kan man ju inte få på någon annan konsol än Nintedos. :angry:
Veilor Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Skrivet 2 Augusti 2004 (redigerat) SÄLJ INTE!! Jag har bara haft mitt i över en månad, men jag kommer aldrig sälja det ALDRIG! Jag har till och med kvar asgamla enheter..jag har kvar : N64 med 12 spel,Snes med 6 spel, NES med 20 spel,GB med 5 spel,GBA med 1 spel! Jag kommer aldrig sälja nåt av det! Fast egentligen är det ju ditt val inte vårat! Redigerat 2 Augusti 2004 av ZteelMan
Rekommendera inlägg