mr_game Skrivet 6 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 (redigerat) >>>>Se på en kul sak<<<<< :cool: :cool: Redigerat 6 Oktober 2004 av GTA KILLEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 [ i min player 1 tidning har jag sett dem bilderna+att sett och läst mycket om Los Santos! :P dt kommer vara coolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 6 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 (redigerat) Tre nya bilder OBS: dåliga bilder http://gtareactor.justgamers.de/gtareactor/img/news/09-24-04/screen02.jpg http://gtareactor.justgamers.de/gtareactor/img/news/09-24-04/screen03.jpg http://gtareactor.justgamers.de/gtareactor/img/news/09-24-04/screen05.jpg Redigerat 6 Oktober 2004 av GTA KILLEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rollo_91 Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Jag har också förrhands bokat spelet å jag kan inte vänta tills det kommer ut, jag kommer nog spela sönder det på en vecka :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Jag vill absolut inte vara tyken .. Men är det verkligen så checkt att du lägger in alla nyheter ? Om man vill ha reda på nyheter kan man ju hålla ett öga på gtasajten eller nån annan GTA sida . Det är ju meningen att man ska diskutera spelet liksom .. Ville bara påpeka det . Angående kartan, kom ihåg att SA kommer vara 5 gånger större än VC, tänk dig 5 st VC kartor av den skalan i den kartan, de blir lite för lite, right ? Så, alltså stämmer inte de så bra .. Men en sak fattar vi nog, SA är enormt ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rollo_91 Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Jag vill absolut inte vara tyken .. Men är det verkligen så checkt att du lägger in alla nyheter ? Om man vill ha reda på nyheter kan man ju hålla ett öga på gtasajten eller nån annan GTA sida . Det är ju meningen att man ska diskutera spelet liksom .. Ville bara påpeka det . Angående kartan, kom ihåg att SA kommer vara 5 gånger större än VC, tänk dig 5 st VC kartor av den skalan i den kartan, de blir lite för lite, right ? Så, alltså stämmer inte de så bra .. Men en sak fattar vi nog, SA är enormt ! sa kommer vara 4-6 ggr så stort som vc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 spela roll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 (rollo_91 @ 06/10-2004 18:22:09) Jag vill absolut inte vara tyken .. Men är det verkligen så checkt att du lägger in alla nyheter ? Om man vill ha reda på nyheter kan man ju hålla ett öga på gtasajten eller nån annan GTA sida . Det är ju meningen att man ska diskutera spelet liksom .. Ville bara påpeka det . Angående kartan, kom ihåg att SA kommer vara 5 gånger större än VC, tänk dig 5 st VC kartor av den skalan i den kartan, de blir lite för lite, right ? Så, alltså stämmer inte de så bra .. Men en sak fattar vi nog, SA är enormt ! sa kommer vara 4-6 ggr så stort som vc. Ja, det är sant, men det betyder inte att jag har fel, 4-6 gånger menas att det är nånstans mellan 4, 5 och 6 gånger större, jag avrundar till ett ungefär, dvs 5, alltså så behöver du egentligen inte rätta mig . Självklart ska man inte behöva säga de här, men nu har du lärt dig nåt nytt . En sak undrar jag i alla fall om nån har ett svar på den här svåra frågan, jag har kollat runt på olika sidor, läst igenom gtasajten men hittar ändå inte nåt bra svar . Frågan är, hur kommer det utspela sig när de civila lever sina liv i sina hus ? Nån som har ett vettigt svar till den frågan ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 inget Posta hunta inte . GTA : San Andreas kommer nog ite bli årest bästa spel . det kommer nog HAlo 2 bli :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 6 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 :visslar: Se hela kartan på gtasajten.se forum :) ha det bra :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rollo_91 Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 (Joy @ 06/10-2004 19:49:02) (rollo_91 @ 06/10-2004 18:22:09) Jag vill absolut inte vara tyken .. Men är det verkligen så checkt att du lägger in alla nyheter ? Om man vill ha reda på nyheter kan man ju hålla ett öga på gtasajten eller nån annan GTA sida . Det är ju meningen att man ska diskutera spelet liksom .. Ville bara påpeka det . Angående kartan, kom ihåg att SA kommer vara 5 gånger större än VC, tänk dig 5 st VC kartor av den skalan i den kartan, de blir lite för lite, right ? Så, alltså stämmer inte de så bra .. Men en sak fattar vi nog, SA är enormt ! sa kommer vara 4-6 ggr så stort som vc. Ja, det är sant, men det betyder inte att jag har fel, 4-6 gånger menas att det är nånstans mellan 4, 5 och 6 gånger större, jag avrundar till ett ungefär, dvs 5, alltså så behöver du egentligen inte rätta mig . Självklart ska man inte behöva säga de här, men nu har du lärt dig nåt nytt . En sak undrar jag i alla fall om nån har ett svar på den här svåra frågan, jag har kollat runt på olika sidor, läst igenom gtasajten men hittar ändå inte nåt bra svar . Frågan är, hur kommer det utspela sig när de civila lever sina liv i sina hus ? Nån som har ett vettigt svar till den frågan ? jag sa inte att du hade fel heller men du lär dig väl nån gång.... förresten så kan den va 4,5 eller 6 ggr större. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Det är det jag menar rollo, det kan vara 4.3 gånger större, 5.64 gånger större . Men 5 är det mest exakta, eftersom det är emellan 4 och 6, vilka är de angedda numrena . Så vad är det egentligen du vill ? Men ojsan, nu går vi nästan lite off-topic här .. Ursäkta mods .. Back to the topic . En sak verkar lite coolt med inbrott . Om man går dit på dagen, då kanske man typ kan skugga personen en stund och se vad han/hon gör . Ganska fräckt ändå :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg