Hitman-Kodnamn47 Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Hej! Jag behöver hjälp på Pirates of the Caribbean om hur man kan ut ifrån den där Oxbay staden! Hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Ursäkta men vad heter spelet i undertitel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 30 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Undertitel? Skit samma! Jag behöver hjälp nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Är detta spel roligt???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 30 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Det är roligt! Men jag behöver hjälp nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zong_zui Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Är detta spel roligt???? om du inte kan så skriv inget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lisalutt Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Först måste du ju köpa ett skepp på en "shipyard", fast jag tror att man har ett i början men du kanske har sålt det men då får du köpa ett nytt... Sen går du till "Port" och sen ut på bryggan till en liten roddbåt som ligger där. Du måste stå så nära den så att det kommer upp ett öppet lås i vänstra hörnet eller något sånt. Sen så trycker du på mellanslagstangenten. Sen så är du helt plötsligt i din båt och då så trycker du på w-tangenten så hissar du seglen och så styr du till höger med d-tangenten och vänster med a-tangenten. Om du vill ta ner seglen så trycker du s-tangenten och om du vill att det ska gå fortare så trycker du på r-tangenten. Du ska segla det fortaste du kan, raka vägen ut mot öppna havet och undvik alla skepp för dom kommer skjuta på dig för det är franska skepp. Sen seglar du rakt fram mot öppna havet till du hör en liten kort melodi och då kan du trycka på enter så trycker du upp kartan. Sen när du är på kartan så åker du fram med W och svänger med A och D som när du seglar utanför kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 ja började spela det men ja tyckte det va trökigt. så sorry!!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yeeee Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Först måste du ju köpa ett skepp på en "shipyard", fast jag tror att man har ett i början men du kanske har sålt det men då får du köpa ett nytt... Sen går du till "Port" och sen ut på bryggan till en liten roddbåt som ligger där. Du måste stå så nära den så att det kommer upp ett öppet lås i vänstra hörnet eller något sånt. Sen så trycker du på mellanslagstangenten. Sen så är du helt plötsligt i din båt och då så trycker du på w-tangenten så hissar du seglen och så styr du till höger med d-tangenten och vänster med a-tangenten. Om du vill ta ner seglen så trycker du s-tangenten och om du vill att det ska gå fortare så trycker du på r-tangenten. Du ska segla det fortaste du kan, raka vägen ut mot öppna havet och undvik alla skepp för dom kommer skjuta på dig för det är franska skepp. Sen seglar du rakt fram mot öppna havet till du hör en liten kort melodi och då kan du trycka på enter så trycker du upp kartan. Sen när du är på kartan så åker du fram med W och svänger med A och D som när du seglar utanför kartan. vet du vad man ska gö på det där agent uppdraget på pirates of caribian :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.