Chihuahua Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Gokyjyo Parodius har det allra roligaste Soundtracket som finns. Det var ett spel som släpptes i Japan, som en uppföljare till en massa andra Shoot ém up´s som tillverkaren hade gjort. De gjorde flera parodier på sina spel, ett av dem var det där jag skrev om nu. Alla låtar är parodier på deras egen musik samt vissa kända musikstycken. Väldigt roligt att lyssna på :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Ni läser för mycket Super Play ;P Sonics låtar var bra på mega drive... och nu. www.vgmusic.com Jag-kan-inte-sluta-lyssna-på-Chemical-Plant... AAAH! Ice Cap Zone är ju bäst av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Nejnejnej ;P SugCap är inte bra ;P ;P ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Nej men Icecap Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Inte den heller ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Cemical Plant är ju skit dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Kanske det men Chemical Plant äger fett ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 nej den suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 FF7 suondtracket värkar ballt one winged angel äger och mgs2 är bra och ettan är också bra ffx så där suki de kane eller vad den heter är ganska fast den är på japanska. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimmer Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Måste säga att du ger ett väldigt moget intryck, 0013. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Sluta ljug!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eclipse Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Jag måste säga att jag är uppriktigt förvånad över att ingen av er ens snuddat på att nämna Mega Man - musiken! Den är ju det absolut tuffaste spelmusik som någonsin gjorts! Gillar särskilt 2:ans musik... rikigt härlig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.