Gäst 0012 Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Hej jag tänkte starta en tråd och undra hur alla hittade fuska.se så här gick det till för mig jag hittade först fuskarna.nu förut 1-2 år kanske det var jag sökte fusk till pokemon gul så skrev jag fusk i google så stog det fuskarna.nu Svenska spel fusk sida så klickade jag och jag fattade inget jag fick typ 1 2 varningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Kommer faktist inte ihåg. Tror det var när jag klickade runt på fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Först frågade jag min kompis om fusk till röd/blå ch då visade han "grannsidan". Sen skulle jag kolla om det fanns fler fusksidor så jag sökte efter fust till Pokémon röd/blå eller nåt. Då såg jag fuskarna.nu. Sen såg jag diskussionsforumet och blev medlem. Sen en dag skulle jag gå in igen och då var det fuska.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Jag leatade efter fusk så gick jag in på Fuska.se :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 en kompis tipsade mej om denna hemsida för 1 år sen... inte medlem fören nu :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Jag tror det var en klompis som tipsa mig för några år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 skev in fuska.se i addressfältet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 jag letade efter fuskhemsidor på google och då såg jag fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jago Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Jag var hemma hos en kompis och han hade skrivit ut en fusksida på fuskarna.nu så jag kollade på pappret och sen när jag kom hem gick jag in på sidan och tryckte på forum och blev medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Jag visste om fuska.se (t.o.m när dte hette fuskarna) var medlem, men glömde bort allting. Den enda medlemen jag kommer ihåg från då är faktiskt 0013 som har samma nman och ava som då ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Jag ville hitta lite fusk till guld innan så jag bara skrev fuskarna.nu så fanns den sidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Jag visste om fuska.se (t.o.m när dte hette fuskarna) var medlem, men glömde bort allting. Den enda medlemen jag kommer ihåg från då är faktiskt 0013 som har samma nman och ava som då ^^ Menar du mig eller blandar ihop mig med 0014? Jag hittade hit likadant som Jago Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.