flash Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 hej vilket av dessa spel ska jag köpa 1.Brothers in arms (om det är ute till x-box det vet jag inte) 2.full spectrum warrior 3.XIII 4.Broken Sword 3 Sleeping Dragon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Köp Brothers in Arms men det har inte komit ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flash Skrivet 1 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 mén hur är f.s.w och när kommer b.i.a ut???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 fsw säger dom är tråkigt och svårt och Bia kommer nog i slutet av 2004 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Känner inte igen nåt av dem :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Känner inte igen nåt av dem :blink: då behöver du väl inte skriva det eller! <_< vänta tills Bia kommer ut och f.s.w är väl helt okej men det är så förbaskat segt!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flash Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 okey tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Jag tycker att du skall köpa Full spectrum warrior om du vill ha en verklig shooter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 FSW :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Om jag ska vara ärlig tycker jag att du inte ska köpa nåt spel och vänta på nått bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Om jag ska vara ärlig tycker jag att du inte ska köpa nåt spel och vänta på nått bättre Ja de har du rätt i :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Full spectrum warrior verkar som sagt inte fel.Säkert ett bra köt.Ett verkligt spel ska det jue klart vara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg