Kassler Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 Kommer med svar på tisdag....MIN FÖDELSEDAG :P
Haggen Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 Det är jätte kul men lite svårt men inte så.
Dannie Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 Det är kul, har väldigt snygg grafik, men som någon redan poängterat. Det är svårt. Jag gav upp efter halva spelet.
Haggen Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 i vissa tidningar säger dom att det är jätte svårt men det är inte jätte svårt men svårt är det
Pippo Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 Jag gav inte upp efter halva spelet. Alla tycker det är ganska svårt men mned det nya tillägget som kommer ikväll kl 0:01 så kommer motståndare vara mycket svårare och det kommer att gå ännu snabbare i striderna.
The Moose Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Skrivet 2 Augusti 2004 Vi kan ju börja konstatera att det heter Ninja-Gaiden.Jag har aldrig testat spelet.Men ska antagligen skaffa det framöver med mitt xbox live.Då ska jag ladda ned Ninja-Gaiden hurrican pack vol.1 :ph34r:
Pippo Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Skrivet 2 Augusti 2004 Vi kan ju börja konstatera att det heter Ninja-Gaiden.Jag har aldrig testat spelet.Men ska antagligen skaffa det framöver med mitt xbox live.Då ska jag ladda ned Ninja-Gaiden hurrican pack vol.1 :ph34r: Det heter inte Ninja-Gaiden utan Ninja Gaiden. hurricane pack vol.1 kommer ut den 9 augusti kl. 06:00 eller 07:00.
Rekommendera inlägg