Spliffor Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Är Ninja guiden bra ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Kommer med svar på tisdag....MIN FÖDELSEDAG :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Endel säjer det vet ej skälv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Det är jätte kul men lite svårt men inte så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Det är kul, har väldigt snygg grafik, men som någon redan poängterat. Det är svårt. Jag gav upp efter halva spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 samma har Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Är det verkligen SÅ svårt ?... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 i vissa tidningar säger dom att det är jätte svårt men det är inte jätte svårt men svårt är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Jag gav inte upp efter halva spelet. Alla tycker det är ganska svårt men mned det nya tillägget som kommer ikväll kl 0:01 så kommer motståndare vara mycket svårare och det kommer att gå ännu snabbare i striderna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Vi kan ju börja konstatera att det heter Ninja-Gaiden.Jag har aldrig testat spelet.Men ska antagligen skaffa det framöver med mitt xbox live.Då ska jag ladda ned Ninja-Gaiden hurrican pack vol.1 :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Vi kan ju börja konstatera att det heter Ninja-Gaiden.Jag har aldrig testat spelet.Men ska antagligen skaffa det framöver med mitt xbox live.Då ska jag ladda ned Ninja-Gaiden hurrican pack vol.1 :ph34r: Det heter inte Ninja-Gaiden utan Ninja Gaiden. hurricane pack vol.1 kommer ut den 9 augusti kl. 06:00 eller 07:00. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Ja men stavningen är rätt... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg