Spliffor Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Okej men måste man har chippat X-boxet eller? visa sejer så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Okej men måste man har chippat X-boxet eller? visa sejer så chippat xbox till vadå? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Fick det i morse. Svårt som f*n är det visserligen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Okej men måste man har chippat X-boxet eller? visa sejer så Nej men man behöver live så man kan tanka det till sin x-box.. har jag för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Fick det i morse. Svårt som f*n är det visserligen :P Tycker du det är roligt? ;) Det är ju inte så svårt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Ska nog fixa det snart själv.Kommer att ladda ned Ninja Gaiden Hurrican pack vol 1. då från Live.Hur lång är storyn ungefär "Pippo"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Beror helt på hur erfaren spelare man är. 8 timmar tog det för mig att plöja igenom halva spelet. Då fastnade jag på vissa ställen också. + att de antagligen blir svårare i slutet. 20-25 timmar kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Beror helt på hur erfaren spelare man är. 8 timmar tog det för mig att plöja igenom halva spelet. Då fastnade jag på vissa ställen också. + att de antagligen blir svårare i slutet. 20-25 timmar kanske? ungefär som Dannie skrev. men för mig tog det 16 timmar att klara ur det! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Skulle vilja testa de :) De verkar asballt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Skulle vilja testa de :) De verkar asballt :cool: köp det då eller låna det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 det säjs det ska vara sk*t svårt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg