Gäst Spirtual Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Den med pusslet?? Om det är den Så Är den Super jobbig.... Den med pusslet är den gröna och näst sista.Det sista är det lila spöket som gör tre kopior av sig själv så ska man gissa vilket som är det riktiga spöket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Water Tempel Är Väldigt Svårt att beskriva.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 det har du rätt i :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 gaah jag känner mig tjatig men aja. :P gå in på zelda.com jag kan inte vatten templet :P :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 :evil: Phantom Ganon e lätt ju :evil: :evil: Rolig också. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 14 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 de svåra med phanton ganon va att vetta i vilken tavla de bildas en lila cirkel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Ja Det är ganska jobbigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 jag dog nästan sist jag körde mot honom =) jag missade vilken tavla det var och man har ju bara 6 hjärtan vid det tillfället.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 jag dog nästan sist jag körde mot honom =) jag missade vilken tavla det var och man har ju bara 6 hjärtan vid det tillfället.. om man inte har tagit hjärtbiter ja ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 mm..jag gjorde inte det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 21 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 när jag körde mot honom när han hoppade av hästen skött en boll högg jag försent och efter det hade jag ett hjärta då peppra jag på b-knappen då vann jag :medieval: :rambo: :gitarr: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 ok..jag brukar hålla in B, för då missar man aldrig, men det blir svårt att ta nästa boll... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg