siyt 2 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Mitt sommmar lov slutar om 3 veckor FAEN säger jag bara!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 <_< Mitt slutar om ca 2, så du ska skatta dig lycklig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Mitt slutar om 2 veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 mitt om 3veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Runt 3 veckor, AAAAAA :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 vetej..orkar inte tänka..*aj* huvudvärk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 (redigerat) Varför tänka på sånt medans lovet är??? //ändrat av admin: 3 frågetecken är nästan för för mycket, vad är då ca 300? Redigerat 1 Augusti 2004 av admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 ja,tycker det samma.. börjar på ny skola,nya klass kamrater.. har träffat alla,en verkar vara helt dum i huvet.. börjar 23:e.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Ska börja I morgon om två veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 ja,tycker det samma.. börjar på ny skola,nya klass kamrater.. har träffat alla,en verkar vara helt dum i huvet.. börjar 23:e.. Lyckost <_< ´Jag börjar den 16 :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 shit nar börjar jag skolan tro....vet inte hehe! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Jag börjar 6:an den 24:de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.