CrazyManiac Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 jag skulle vilja veta vart jag kan få tag på spider man 2 för pc, om man hittar det i butiken elr om manladdar ner det :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyManiac Skrivet 1 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 varför kan aldrig nån svara på mina frågor? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 (redigerat) Du kan beställa ifrån Internet... Redigerat 2 Augusti 2004 av Dragon Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 (redigerat) jag skulle vilja veta vart jag kan få tag på spider man 2 för pc, om man hittar det i butiken elr om manladdar ner det :blink:om du kollar HÄR <----klicka på "HÄR" så kan du köpa spiderman 2 för 399 kr + frakt Redigerat 2 Augusti 2004 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Vänta jag har den fast jag fick den gratis men spelet suger fast på ps2 är den bäst på pc versionen är det för bebisar men på ps2 är det för stora killar. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 (redigerat) Vänta jag har den fast jag fick den gratis men spelet suger fast på ps2 är den bäst på pc versionen är det för bebisar men på ps2 är det för stora killar. :lol: mmm tjockisar som du menar du???f*n, va inte så självkritisk :lol: Redigerat 2 Augusti 2004 av Kassler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyManiac Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Tackar tackar:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jeffa Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Gå till en gamebutik eller annan butik med spel så finns det säkert där ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
clara123 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Games kanske? :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
clara123 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Games kanske? :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 finns det inte i affärerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 jag skulle vilja veta vart jag kan få tag på spider man 2 för pc, om man hittar det i butiken elr om manladdar ner det :blink: Jag har spelat spiderman 2 på PC, och det är INGET som jag skulle kunna rekomendera.Det var både trist och fult. Friheten som de skryter så mycket om kunde jag inte hitta alls. Ett bottenspel som inte är värt 50 öre. (Testa Doom III istället :)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.