Gäst golden mewtwo Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 vem är den starkaste shadow pokémon???? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 någon av hundarna -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Jag tror de ä Tyranitarr! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Raquaza om han finns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Enti e nog den starkaste men ha går inte upp i level så snapt och han har inga bra attacker. Espione e den bästa men det e ingen shadow pokémon. ------------------------------------------------- :medieval: :student: :medieval: --------------------------- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Det e tyranitar han e ju högst level! Och han sa när dom e Shadow pokémon... då kan dom ju ente gå upp i lv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Entei är den kraftfullaste tycker jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Nej det är Tyranitar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 e pokemon collecion kul? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 det verkar så jag ska få de när jag fyller år :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 när¨fyller du år???????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 e pokemon collecion kul? det heter Colosseum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg