primat Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 (redigerat) jag tycker mkddvad e mkdd?? :rolleyes: Redigerat 2 Augusti 2004 av primat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Mario Kart Double Dash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 (redigerat) Mario Kart Double Dash... EDIT: oops, några sekunder efter =P Redigerat 2 Augusti 2004 av Ness~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primat Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 jaha det har jag :kung: skitkul!!!! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 (redigerat) Hehe,30 sekunder efteråt,lol, MKDD kanske är kul,har aldrig testat det! Redigerat 2 Augusti 2004 av ZteelMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 (redigerat) Du ska klart ha F-Zero GX. :rambo: Tro mig. Det äger alla racing spel. Särskilt bättre än MKDD är det. Jämförelse: I MKDD kör man i typ 45 kilometer i timmen.(Ja det är sant)Och i F-ZGX kör man för det mesta i typ 1200 Km i timmen(också sant!) vilket gör det häftigare för att inte tala om grafikskilnaden. Men nackdelen med f-zero är musiken för den är lite hysterisk. :blink: Redigerat 3 Augusti 2004 av Foxyrock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legoman Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Zelda ce har jag, sedan har jag The Two Towers och Harry Potter 3, min lillebrosa har ssbm :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 jag tycker spider-man the game! det e kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 spider man e inte kul har det allså enligt mej e det skit trist. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Vad gillar du för sårts spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 ssbm, Gauntlet darc leagasy, Virtual stricker och Final fantasy: Darc cronicle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 jag tycker ssbm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg