pho Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 jag vill köpa nåt spel snart då undrar jag vilket halo2 ska jag köpa när det kommer ut sen vet jag inte mer vad jag ska köpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primat Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 :lol: har inte Xbox, men varför inte Sonic Heroes? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Typ nått skut spel. Kanske Rainbow sixx 3 de nya som kommer 20 agu kan du ju köpa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Fable (oktober) Starwars battle front (höst Burnout 3 (höst) Jade impire (höst) Doom 3 (augusti) och mkt mer om du vill ha info om nått spel skriv då vilket så ger jag dig det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 (redigerat) Max Payne 2:The fall of max payne...En riktig shooter! http://www.fye.com/catalog/images/amg/large/drg100/g167/g16710ic6hl.jpg :cool: Redigerat 2 Augusti 2004 av Alexius Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Fable (oktober) Starwars battle front (höst Burnout 3 (höst) Jade impire (höst) Doom 3 (augusti) och mkt mer om du vill ha info om nått spel skriv då vilket så ger jag dig det :D köp Star wars: republic commando istället för battlefront. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Glömde det spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Glömde det spelet Varför inte Splinter cell: Chaos Theory! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 just det du kommer på alla spel jag glömmer. Tänk vad mänga spel det kommer i år det är nästan sjukt vad många och man får inte glöma prince of persia 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 just det du kommer på alla spel jag glömmer. Tänk vad mänga spel det kommer i år det är nästan sjukt vad många och man får inte glöma prince of persia 2 Prince of persia 2 komer bli ganska grymt! Kanske Pro evolution soccer 4, dead or alive online eller battlefield: modern combat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 sluta jag får huvudvärk :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 sluta jag får huvudvärk :D okej jag ska inte rabbla upp mer spel i dett ämne men glöm inte bort silent hill 4: The room eller Forza motorsport som vart rankat som det 14:e bästa seplet på E3 i år! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg