nooobie Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 alla typ pratar om fable, är det ett bra spel eller? (såg trailer såg ganska coolt ut) :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 De kommer bli skit coolt jag har redan beställt det. Här är en sida där du kan se 4 st trailers och info http://www.xbox.com/sv-se/fable/default.htm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Jaa... Spelet verkar sk*tbra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 aa det kommer det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Jag tycker det ser kånstigt ut :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Jag tycker det ser kånstigt ut :meddum: Det ser ju grymt ut! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Fable kommer att vara mäktig.En liten grej på det stora hela i spelet är att man kan välja om man ska gå till den onda eller goda sidan.Själv ska jag lätt ha Fable ser fram emot det...:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 spelet kommer äga garma fläsk :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Det kommer det och glöm inte att kolla på trailerna som jag länkde i mitt tidigare inlägg man lär sig mkt om spelet och dom är grymma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg