Ratchet Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 att ness~ hata honom visste jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 (# 21 @ 03/08-2004 12:44:08) skönt??? Yup. Mjo..... =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Jag säger bara tack och hej leverpastej.. Skönt.. precis :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 (redigerat) att ness~ hata honom visste jag inteDet är många som gör det,bland annat jag,han ljuger som f*n Eller hatar och hatar...Jag gillar iaf inte hans stil Han säger att han har svart bälte men han är livrädd när han ser större killar Han ljuger om dödsfallet också,solklart,annars hade han kunnat säga hur det gick till, Men gjorde han det: NEJ! Han sa att ni inte behövde bry oss om det Och hans blivande Gruppforum Säger han att man bara behöver betala 150 poäng för att bli mod: Tro till och med jag på <_< Om han ska vara här mer får han ta och ändra atityd Redigerat 3 Augusti 2004 av Orson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Ratchet: Vad är det för anklagelser, jag hatar honom inte, jag tycker bara hans inlägg var lite irriterande... Det där om dödsfallet... Väldigt överdrivet, Zeus har säkert bara lämnat fuska.se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 (redigerat) ta inte illa upp för att jag menar inte nåt illa just nu. Men jag kan säga att detta var inget ställe för she-o-rene... alltså forumet Redigerat 3 Augusti 2004 av _death_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Precis....Inget ställe för en lögnhals! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 är she-or nåt den där zreeko som ljög om zeus död? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Ja och han anklagar mig för nåt jag inte gjort :angry: Se poäng-Sista Chansen nu Forum <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Ratchet: Vad är det för anklagelser, jag hatar honom inte, jag tycker bara hans inlägg var lite irriterande... Det där om dödsfallet... Väldigt överdrivet, Zeus har säkert bara lämnat fuska.se. Förlåt, jag menade inte att anklaga dig! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 jag har aldrig gillat honom...han censurerade något fult ord till alla oss andra ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 jag har aldrig gillat honom...han censurerade något fult ord till alla oss andra ju! Det var nog främst mig han menade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg