Legoman Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 (redigerat) vem är bäst av Legolas, Gimli och Aragorn?, kvitar vilken nivå dom är på, på The Two Towers Legolas har alvisk bågkonst med eldpilar, han är bäst på avstånd. Aragorn är mittemellan, han har en bra snabbattack och bra pilar. Och Gimli är bäst i närstrid, har en krafrig vildsint attack och den bästa skölden. (För tillfället sitter jag fast när man försvar en port, det kommer en balista och slänger iväg bomber, det är Aragorn eller Gimli som gäller för denna närstrid, hjälp mig, snälla) Redigerat 8 Augusti 2004 av Legoman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Legolas är bäst när han är fullt uppgraderad.. Annars är det nog aragorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 ARAGORN är bäst :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Det berors la på vem som du gillar mest. Själv gillar jag Aragorn :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Legolas är grymm :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Jag brukar bara spela med Aragorn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 vet ej har bara spelat konungens åter komst men på det är det lego Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Tyckte Legolas var grymmast (han e ju min favo :D) Alla har sina specialliteter.. Aragorn: Medlestarka skott och ner strider Legolas: Best skott och inte so bra i ner strider Gimmli: Semst skott och best i ner strider Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Aragon lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 legolas såklart.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Ja Legolas är lätt bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 i en tidning stod det att aragorn va bäst av alla karaktärer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg