Zvamp_master Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 hut gör man så att en pokémon stannar i sin poké ball när man ska fånga? ----------------snälla svara fort jag e så öm tålig vi tillfälet så jag kan DÖÖÖÖÖ! :evil: :ph34r: :evil:
Zvamp_master Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 Jag tror det! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Zvamp_master Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 ska man typ trycka på någon knapp eller något? typ A eller B eller Z eller Y eller X mm?
Selene Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 Det är ju bara att kasta en pokemon boll på den pokemon du ska fånga! om det är colleseum så kan du bara fånga de pokemon som har svart aura omkring sig. först måste du försvaga pokemonen så att den inte har så mycket hp kvar sedan ska du kasta en pokeball på den (i blande hjälper det att hålla ner A knappen) sedan är det bara att vänta. Om det inte går behöver du troligtvis en greatball eller en ultraball (villken pokemon försöker du fånga?) :lol:
Veilor Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 Man ska inte trycka något speciellt,bara fånga och försöka..det gör jag i alla fall
Zvamp_master Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 Tja jag har kommit till ett miffo som e helt vad ska man säja? Fet ful träffad av blixten och oskan....... något i den stilen.....
Veilor Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 Om det är Tyranitar du menar ska du använda Master Ball på den för att fånga den
Zvamp_master Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 Tja om du menar master ball så har jag ingen....bara en medTyranitar i........men jag blev kötad utav franken stian.
Rekommendera inlägg