Gäst Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 Du vet väl att det är en lite snuskig sida :? JA glömde att den var lite snuskig. :oops: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 Det är inte FÖR snuskig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 ´Jo den är det.. Men därifrån har jag laddat ner Macromedia Flash.. Ett verktyg på datorn där man kan måla som på paint sin egen film.. Inte sompå Paint utan mycket bättre, och så gör man sin film! Man får testa i en månad sen får man bestämma sig om man ska köpa det eller ej, man får alltså testa i cirka 30 dagar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 ´Jo den är det.. Men därifrån har jag laddat ner Macromedia Flash.. Ett verktyg på datorn där man kan måla som på paint sin egen film.. Inte sompå Paint utan mycket bättre, och så gör man sin film! Man får testa i en månad sen får man bestämma sig om man ska köpa det eller ej, man får alltså testa i cirka 30 dagar.. hur använder man flash?(jag har det redan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Testa Sinjid battle arena det är askul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 ´Jo den är det.. Men därifrån har jag laddat ner Macromedia Flash.. Ett verktyg på datorn där man kan måla som på paint sin egen film.. Inte sompå Paint utan mycket bättre, och så gör man sin film! Man får testa i en månad sen får man bestämma sig om man ska köpa det eller ej, man får alltså testa i cirka 30 dagar.. hur använder man flash?(jag har det redan) Du laddar ju ner det eller hur? Och när den nedladdningen är kalr så skall det gå att öppna upp det på skrivbordet, annars får du leta på "Min dator" och om du inte hittar det där får du troligen installera om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 NG är inte bra. Snusket kommer ju bara fram om man inte trycker på reklamen. Hi hi hi kul och ändra på andras inlägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 ´Jo den är det.. Men därifrån har jag laddat ner Macromedia Flash.. Ett verktyg på datorn där man kan måla som på paint sin egen film.. Inte sompå Paint utan mycket bättre, och så gör man sin film! Man får testa i en månad sen får man bestämma sig om man ska köpa det eller ej, man får alltså testa i cirka 30 dagar.. hur använder man flash?(jag har det redan) Du laddar ju ner det eller hur? Och när den nedladdningen är kalr så skall det gå att öppna upp det på skrivbordet, annars får du leta på "Min dator" och om du inte hittar det där får du troligen installera om det.. jag har glömt var man laddar ner det :lol: -> :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Hi hi hi kul och spamma för att få poäng! Just D, Slayer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Hi hi hi kul och spamma för att få poäng! Just D, Slayer! Det gör jag också!!! skriv inte sånt utan att skriva nåt vettigt efter eller före... jag har varit inne på newgrounds och den är snuskig fast den har väldigt roliga filmer också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Det är aslätt att undvika snusket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Jediknight.. Du får ladda ner det på sektionen där man ser filmer, och dit tror jag att du hittar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.