shacti Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Skrivet 4 Augusti 2004 bla bla.... HAR KLARAT DET FÖR LÄNGE SEN SLUTA NU!!! :angry: ifall du vill skryta kan sägas att jag varvat spelet minst åtta (8) gångerdessutom vare itte du som ville ha hjälp
0014 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Skrivet 4 Augusti 2004 jag har varvat det 14 gånger...för jävligt lätt efter ett tag..
Tilda Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 jag kommer itne upp till det sär monstret! me jag har räddat tjejen, jag e i ett rum där det är en sån här lava kräfta kan man säga! och om man ställer sig på en sån här grej satt kistor och sånt där kommer upp finns det också. Om man ställer sig på den här saken så slutar en eld brinna och en kista kommer upp men om man går därifrån så kommer elden igen! och det finns inget annat än den där lava kräftan! snälla hjälp mig.
shacti Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 grejen ere lätt eldkrätan blir till en hård orörlig ihoprullad klump ifall du parerar den med a när dn slår till blir den svart kan du lyfta upp den och lägga dn på knappen o ta kistan
Selene Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Skrivet 14 Augusti 2004 Du måste få lava "kräftan" att rulla ihop sig sedan ska du ta upp den och lägga den på knappen då slocknar elden och du kan öppna kistan :P :D :lol:
Rekommendera inlägg