Gäst henke37 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Hade redan sett den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 I slutet så hoppade mitt hjärta up i halsgropen! Fy F*N Vad jag blev rädd. Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Fick en ryckning i kroppen :D Kolla in hela bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Jag Ryckte till i hela kroppen jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magi man Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 vad är det våga inte titta säg please? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 (redigerat) Jag satt och tänkte Boring i börgan. Redigerat 4 Augusti 2004 av Fierce Diety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 snälla avslöja inte! jag gjorde det misstaget oxå..kanji bad mej ändra och jag gjorde det..men tänk på att alla andra också [inte] vill se den! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 I börgan satt jag bara och tänkte Boring!! Sen när den dära rösten kom som läste nått baklänges så satt jag och höjde ljudet så att jag kunde höra och lutade mig framåt. Sen kom skriket och första bilden jag blev liv rädd!! jag ryckte till som attans som en ren refleks så sänkte jag ljudet och stängde av det. exakt samma sak här hoppa till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Game Master Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Jag har redan sett den.. Jag blev riktigt rädd.. Jag hatar sånna saker för jag är en sån som inte klarar av det.. en kompis lura mej att klicka på den.. <_< Grrr :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 4 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 (redigerat) Meeeen! Klantar... Nu vet ju alla vad den handlar om! Nu är det ju inte kul längre. <_< Redigerat 4 Augusti 2004 av Kanji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 (redigerat) Haha. Jag sänkte ljudet så man inte hörde ngt och sågpå bilden i 4 sek. Sen fattade jag att det var nåt lurt. Jag stängde ner skiten. Shanks lurade mig med en sån där för 2 dar sen. Typ. Redigerat 4 Augusti 2004 av 0013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 (redigerat) Hahahaha den var lejd men inte läskig ... [ÄNDRAD]Vänta lite jag vet inte va man ska göra Redigerat 6 Augusti 2004 av Fujiwara Masato Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.