Ravier387 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Är det någon som vet när Doom3 kommer ut till xbox :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Finns inget bestämt men under 2004... http://www.webhallen.com/prod.php?id=23436 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Isåfall lär det bli fult, xbox har ju inte någon vidare grafik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 vadå ingen vidare grafik bättre en både ps2 och gc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 (redigerat) Men sämre än en PC. Redigerat 4 Augusti 2004 av Chain Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Men sämre än en PC. Jupps, var det jag menade. Dessutom är det ingen höjdare att spela shooters på konsoll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 okej den är inte bättre än pc men man kan inte säga att Xbox har dålig grafik jag kan säga nåra spel av många som har bra grafik Halo Ninja Gaiden Splinter cell så jag tror att doom 3 kommer bli bra på Xbox men man får tro vad man vill :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Vet inte men det kommer vara ett läskigt och action fyllt spel iaf, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Men sämre än en PC. Det beror ju på hur bra dator man har! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Vad jag har hört så ska de komma 3:e augusti.... Men den dagen är ju redan förbi så de måste vara fel eller så är de förseningar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 nej inga förseningar det kommer ut den 13 augusti till xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Jaså... men jag läste nånstans att de skulle komma 3:e augusti :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg