Gamer 1 Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Mitt förslag: Sälj inte xboxet.... Spara ihop till gamecubet istället.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Har både Xbox o Gamecube. Är väl en Gamecubare innerst inne men jag tycker faktiskt att Xbox är mycket bättre på vissa saker. I detta fall tycker jag att du ska behålla din Xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Håller me dej Mellanmjölk... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 (redigerat) behåll stolta GameCube och kasta verktyggs boxen Xbox i kontainen :lol: .Nintendo har bättre spel än dvärg företaget maccintos.men behåll xbox det är bättre och spara till GameCube de tär billigt Gamecube spara ihop till det behåll Xbox men om du inte kan sammla ihop så sälj xbox. Redigerat 20 Augusti 2004 av 0012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zong_zui Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 sälj inte xboxet vad du än gör GC är bara en tråkig liten låda som man inte kna göra nått på!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Mitt förslag: Sälj inte xboxet.... Spara ihop till gamecubet istället.... Gör de, hehe GC konsollen kostar ju nästan lika mkt som spelen så :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 sälj x-booxet och köp GC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 sälj x-booxet och köp GC Varför e de nån bättre ide ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Sälj inte xboxet.... F*n GC suger ju jämfört me xbox... xbox har live, xbox har hårdisk, xbox kan man kolla på DVD, Man kan köra systemlink.... Sälj de inte cuben är inge bättre... Bara sämre Helt rätt .. jag har tänkt o gjort tvärt om :P.. sälja gc o ps2 o köpa xbox... mycket bra val..faktiskt.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 (Star Gazer @ 21/08-2004 13:57:11) Sälj inte xboxet.... F*n GC suger ju jämfört me xbox... xbox har live, xbox har hårdisk, xbox kan man kolla på DVD, Man kan köra systemlink.... Sälj de inte cuben är inge bättre... Bara sämre Helt rätt .. jag har tänkt o gjort tvärt om :P.. sälja gc o ps2 o köpa xbox... mycket bra val..faktiskt.. :D Håller med :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 heehee .. nu e det gjort :D.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 heehee .. nu e det gjort :D.. ok :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg