Pippo Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 back to topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 behåll stolta GameCube och kasta verktyggs boxen Xbox i kontainen :lol: .Nintendo har bättre spel än dvärg företaget maccintos.men behåll xbox det är bättre och spara till GameCube de tär billigt Gamecube spara ihop till det behåll Xbox men om du inte kan sammla ihop så sälj xbox. du menar väl microsoft och inte maccintos...hahahahahaha.. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 (Star Gazer @ 22/08-2004 16:58:23) behåll stolta GameCube och kasta verktyggs boxen Xbox i kontainen :lol: .Nintendo har bättre spel än dvärg företaget maccintos.men behåll xbox det är bättre och spara till GameCube de tär billigt Gamecube spara ihop till det behåll Xbox men om du inte kan sammla ihop så sälj xbox. du menar väl microsoft och inte maccintos...hahahahahaha.. :lol: stackars barn....... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 haha lol :P men har du sålt ditt gameube eller har du kvar xbox eller har du fortfarande inte bestemt dig ? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 haha lol :P men har du sålt ditt gameube eller har du kvar xbox eller har du fortfarande inte bestemt dig ? :P han skriver väl inte ens här något mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morfin Skrivet 8 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 jag har bara xbox och nej jag ska inte sälja d eller köpa ett GC den som har ett xbox behöver ingen rutten liten tärning :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 xbox spel är dyrare. game cube spel kan inte vara lika stora för det är midre skivor. Det finns fler roliga spel till xbox. Resident Evil 0 finns till gamecube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Behåll X-boxen... Den e mycket bättre, för man kan kolla på DVD o.s.v i den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 I ett Xbox-forum borde du bara få ett enkelt svar.. =P. Behåll din Xbox. Själv sålde jag min Gamecube för en dryg vecka sen. Saknar den inte alls.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 jag har bara xbox och nej jag ska inte sälja d eller köpa ett GC den som har ett xbox behöver ingen rutten liten tärning :angry: Ofta tärning :bah: Det är mins lika värt som X-box så säg inget ;) Du har aldrig haft ett GC så snacka inte skit om det :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrymSy Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 xbox spel är dyrare. game cube spel kan inte vara lika stora för det är midre skivor. Det finns fler roliga spel till xbox. Resident Evil 0 finns till gamecube. Nej xbox har inte alls dyrare det beror faktis på vilket spel det är <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morfin Skrivet 19 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 min kompishar haft gc ända sen det kom ut och han har tröttnat stort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg