Skinnpytte Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 min kompishar haft gc ända sen det kom ut och han har tröttnat stort Men man tröttnar ju om man har en konsoll jätte längeKöpte han nya spel när han hade klarat ut några? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Jag tycker GC och Xbox är ungefär lika bra men ända skillnaden är spelen för att Xbox har mer coola spel och GC har spel för dom i 3-10 års åldern men det är klart att man kan spela spelen till GC ändå själv har jag flera roliga spel till GC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Jag tycker xbox är bättre, på grund av att den är starkare och har mycket bättre spel :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Nää du ska ha XBOX!! // Waddis :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Så här är det X-box har mer 1 player spel medans GC har Multiplayer spel Så om man har många kompisar eller ha några syskon så ska man köpa GC Om man inte har så många kompisar och har inga syskon ska man köpa X-box Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 (Pippo @ 21/08-2004 22:05:13) (0012 @ 21/08-2004 21:38:05) (Halo_Master @ 21/08-2004 15:42:46) sälj x-booxet och köp GC Varför e de nån bättre ide ?? den har bättre spel nintendo GameCube har utveklat bättre spel än Xbox.ja Pippo sluta hacka i alla du är ju aldrig på humör kanske för att du heter Pippo det rimmar på Pippad <_< <_< Pippo rimmar inte alls på pippad lilla sk*t. <_< <{POST_SNAPBACK}> men vafan alla har olicka smak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 jag vet inte om jag ska sälja mitt xbox och ha gamecube vad tycker ni? :unsure: medans gamecube sitter och utvecklar barnspel går x-box å gör de riktigt grymma! sälj gamecuben ffs! ^^ gamecubs gör också bara uppföljare, tänk själv på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 jag vet inte om jag ska sälja mitt xbox och ha gamecube vad tycker ni? :unsure: Bara barnspel?Visa spel är barnspel men inte alla tänk på det grabben <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morfin Skrivet 15 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 medans gamecube sitter och utvecklar barnspel går x-box å gör de riktigt grymma! sälj gamecuben ffs! ^^ gamecubs gör också bara uppföljare, tänk själv på det Men jag har ju inget gamecube !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Xbox är den bästa konsolen. Många fler kvalitéspel. Gamecube har inte lika många kvalitéspel enligt mig. Kvalité spel är ett spel som är väldigt bra, bra grafik etc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 sälj inte xbx man får så lite pengar när man säljer beg. om du inte hade nått av dem så skule jag ta GC men nu behåll det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Om man har många originalspel till Xboxet kan man få det sålt för en hög summa. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg