Jojjon Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 E d spelet nått att investera i lr??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ljusstaven Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Ja! Det är lätt bättre än GTA: VC ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UtaO Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Jag har läst att det är ett Buggat misstag.. Min kompis kusin köpte det också och han tycker det är nästan helt kasst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Spelet borde finslipas innan det ens skulle släppas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 jo men jag fyller år snart så ska nog önska mej det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Köp inte det önska dig pengar och köp nåt kommande spel sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 De verkar kul.... Men de buggar som in i h*l*v*t*... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox_freak Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 nja inte som in i h*l*v*t* mitt buggar inte så ofta... Jag håller med om att dom borde finslipa spelet innan de släpps! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 det finns många buggar allså min motorcykel flög ner genom marken när jag ramla av den :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Jaa... Jag hatar buggar på spel... Är de värsta som finns <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Jaa... Jag hatar buggar på spel... Är de värsta som finns <_< det är ju totalt värdelöst då...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Driv3r är alltså ett sk*tspel <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg