0013 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Det tar typ 15 timmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Ok vad jobbigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 håller med :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son-Goten Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 (redigerat) hehe Redigerat 6 Augusti 2004 av Son-Goten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 man ska inte köra 700 matcher det är en lögnnn!!!!!!jag körde 100 matcher ungefär!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 jag körde 700 melee matcher... för att få Mew2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Enligt mig har du 2val. 1.Kör med en kompis ett liv och gör självmord så går matcherna fortare. 2.Sätt 4datorer på level9 och alla med 99liv, så låter du den vara på länge utan att göra nått själv, fast du måste sitta bredvid men då kan du läsa en bok eller göra nått annat skoj med kompisarna eller själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 man ska inte köra 700 matcher det är en lögnnn!!!!!!jag körde 100 matcher ungefär!!! nej dt är det inteifall man kollar i records så stod dt att mew2 kom 700 matcher efter original gubbarna kolla på nintys sida nintendo.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Det är om du spelat 20 timmar totalt om du räknar alla matcher. Så om han kommer efter typ 100 matcher så är det för du spelat mycket innan. Det är alltså efter den matchen när din totala tid i vs matcher(du kan köra mot datorer eller kompisar) slår 20 timmar så möter du han när matchen är slut men man måste spela matchen helt och inte trycka på reset. Du kan se på data hur många timmar du spelat i jag tror vs records. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Okej tack så jätte mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legoman Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Nej, det måste man inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 11 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Jo det måste man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg