Farenhait Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Vad gör ni på era raster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 sitter och snackar..om det är varmt så spelar jag lite basketboll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Snackar mest! det är ganska fattit där... (10000:onde inlägget på "skola") Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 (redigerat) jag bara snackar Redigerat 5 Augusti 2004 av Samus the king Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 läser böker, snackar och planerar matte läxan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Hånglar bakom hörnet "skojjar"... Snackar mest... Går runt lite... Me de menar jag ingenting... Glömmde att vi brukar spela basket oxå :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Brukar för det mesta vara inne på rasterna o sitta prata eller göra läxan om jag glömt att göra den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Jag brukar gå på toalleten och göra något brunt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkDragoon Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Snacka mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Antingen går till Hannas eller cafeterian eller tittar ut genom fönstret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 har inte börjat än,men kommer väl inte göra nåt spec. och här fins det ingen Riktigt fotboll´s plan =| Den är liksom av sten :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crisis Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Myser med tjejerna, skejtar och spelar basket lite då och då. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.