0013 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 RE kom ju före REZ väll? RE4 glömde du iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 jaja,men det har inte släppts än ju :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Näpp det har det inte :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 RE4 HAR BRA GRAFIK!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Asså, kan någon gör en lista som STÄMMER? En säger så och en annan något annat, man blir ju helt snurrig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 men kolla på nån sait då då for du en perfekt lista Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Har jag inte helt för mej så kommer det första först och sen dom andra..? :P.. Resident Evil Zero Resident Evil Reisdent Evil 2 Resident Evil 3 Nemisis (Resident Evil 4) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Det var ju den listan jag skrev ,RE:Zero var det första RE spelet som släpptes till GC,det var egentligen tänk att släppas till N64 för längesen(kollade mina gamla nintendo tidningar),sen kommer resten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 dt låter troligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Nej så här är listan RE REZ RE2 och RE3:N(Samma dag) RE-C:VX RE4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 jahaja vilken e rätt ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Min. Jag kollade på Webhallen. Så här var ordningen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg