0014 Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 det där var lite onödigt...men vilken bana finns wiggler squirm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Hej, onödigt?? Jag svarade på en fråga om hur många stjärnor jag hade från Luigi o svaret blev 2st, för jag är i början av spelet.. MvH dklennarth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Jag har ju klarat Mario64 men det var f*n en eon sen :P Men iaf... man hittar Wiggler Squirm på den dära banan när man kan vara både liten och stor på. Vad den nu heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Hm, jag vet inte vad den är, så jag kan inte svara på det.. mvh dklennarth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 jaha.... Tiny huge island.... men vilken är bossen? Är det den där Larven inne ii minitunneln? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Hej, eftersom jag i början av spelet vet jag ingenting ännu, så någon boss med det namnet vet jag inte om.. Får nog hålla på med spelet senare, men det är kul i alla fall.. Har klarat 1:a bossen bara :) mvh dklennarth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 jaha.... Tiny huge island.... men vilken är bossen? Är det den där Larven inne ii minitunneln? Ja, och den heter Wiggler: Don´t forget that. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 det ska jag inte göra.... tack.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 det ska jag inte göra.... tack..!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Ursäkta mig, men du gjorde ett gammalt vanligt misstag. Du får nog anmäla en av dina inlägg(om du orkar). Vilken bana tycker ni är tråkigast? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 det har jag redan gjort....(anmält)...tråkigaste...vet inte...men de med Flgar mössan är klart roligast.. men bana nr 6..i den där oljepölen är rätt tråkig... kommr inte ihåg vad den hette men det finns i källaren med eld och sandbanan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Hazy maze cave. Den är lättast. Jag gillar väl Bossbanorna lite mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg