0014 Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 behöver du hjälp med nått tempel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Nej, men att få Espona. Jag har ridit runt och sen snackat med "mustach-mannen" men utan resultat! :( Och go' natt! :new_sleeping: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Nej, men att få Espona. Jag har ridit runt och sen snackat med "mustach-mannen" men utan resultat! :( Och go' natt! :new_sleeping: du ska utmana honom på en häst kapplöpning....vinner du över honom får du behålla epona....rid på hästen och prata med honom så utmanar han dig för 10 rupees Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Jag har gjort så här: Ridit runt (Både Espona och den andra), hoppat över hindrerna och efter 30 sek. Använde jag Z-target och snackade med Ingo. Han säger bara "Du kan prata med mig från hästen med Z-target, vil du sluta?" och så kommer den där sluta/fortsätta-rutan upp! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Det SKA funka om man rider lite och sedan pratar med Ingo. Om det inte funkar kanske du ska prova att ta Sluta rida och sedan på en gång köpa ridning igen och rida lite och sedan prata med honom igen... Då brukar han säga att man ser bra ut på att rida och då undrar han om han får utmana dig. Jag tror att det hära ska funka, om det mot all förmodan inte gör det kan du ju alltid skriva ett pm eller nått så klarar vi det hära tillsammans ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 man MÅSTE vara på Epona för att han ska utmana en....vad kostar det...eller var det gratis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Det kostar att rida, men ska man vara på Epona eller den andra hästen när man snackar? :? ___________ Var ska man lämna Sågen som man får i byteskedjan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Epona såklart...det är ju honom du vill ha, eller?? tror i alla fall att epona är en kille.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Har fått Epona nu! :D Men hur fixar man sågen i byteskedjan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 du får den av en tjej i lost woods efter att du fått drycken av tanten i potion shop...den ska du ge till killen i gerudo valley...efter bron alltså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Men hur kommer man förbi bron som har rasat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 med epona eller med Longshot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg