FireFly Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Kan man använda epona till det, isåfall gör jag det nu! Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 ja...ta bara fart så kommer du klara det.. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Nu har jag gjort det men jag kommer inte föbi i Gerudo's fortress, jag är JÄTTENÄRA kistan men man kan ju inte hoppa så långt som behövs! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 du måste använda longshot...den får du i vattentemplet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Ja du hittar longshot i vattentemplet sedan ska du bli fångad av Gerudo vakterna.. Ta dig sedan upp ur hålan du sitter i med hjälp av longshot men hoppa inte ner igen utan stå kvar på den lilla plattan. Nu kan man rikta longshoten mot Kistan och där i ligger en hjärtebit :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 mm...me sa du att du fastnat i Gerudo waalley??? du kan ju alltid spela Eponas song och hoppa tillbaka.. om du är inne i "fängelset" så spara och sen stäng av sen sätt på...då borde du inte vara kvar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 "Fängelset" kan man använda Hook Shot för! :D Och jag menade Gerudo Fortress! :wink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 oj..skrev fel....jag visste inte at man kunde använda hookshot...är inte den för kort...`? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Nej, inte om man ställer sig i hörnet som är riktat mot Luckan och skuter väldigt nära, man ramlar nästan ner med det går! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 okej...då vet jag det till nästa gång...tack =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Ingen orsak, det är mest jag som behöver hjälp annars! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 vad behöver du hjälp med då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg