Joy Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 För att få en större rupees påse gör man som ganondorf just skrev, man samlar på sig skulltulas och sen går man in i spindel huset i Kakariko Village och där får man en större rupees påse ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 hur var det man fick den största.. var det likadant som innan, att man skulle samla rupees, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 3 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 jaaa...!!! då kan jag öka mitt för jag har 10 st!!! och jag vet ej vad man ska göra i jabu jabus bellly... jag har fått bomerangen och pajat alla dom där slimiga sakerna...men när man kommer in i jabu jabus belly och går in i nästa rum så är där en hiss som man åker ner med ju... men det finns en gång på andra sidan om hissen och dit kan jag inte hoppa!!!! snälla hjälp mig... hur ska jag göra???!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 Om du skulle behöva hjälp med det så kan jag skicka en karta till dig som visar hela jabujabus insida. Det är egentligen inte så svårt att klara jabujabu men jag är inte den bästa på att förklara saker. Om du vill ha kartan kan du maila mig Mvh Cheatorx :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 vad brukar en sån där zelda guide kosta...är det inte mllan 49- 59:-...den är asbra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 4 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 varför inte bara printa en från internett det e biligare..!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 Går ju an det också! men om ni vill ha Zelda information om tillexempel ALLA spelen som släppt och en liten tjuvtitt på WindWaker 2!!!!! Kolla in www.Zeldacentral.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Går ju an det också! men om ni vill ha Zelda information om tillexempel ALLA spelen som släppt och en liten tjuvtitt på WindWaker 2!!!!! Kolla in www.Zeldacentral.net det heter väl ändå inte Zelda wind waker 2....jag har sett att den heter "the legend of zelda- tetras trackers"??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 5 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 Det kanske det gjör... ja tror inte WindWaker 2 kommer va namnet för hittills har det inte funnits 2 i något Zelda spel... Jag lutar åt 0014:s håll... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 vad fult egentligen, "zelda the windwaker 2" =) haha fast nu ska jag sluta med att snacka om gamecube..vart ligger du nu ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 6 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Ja e fortfarande i Jabu Jabus belly men jag vet vad jag ska göra... Det e bara det att ja inte kan spela det på en vecka nu....!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 har du klarat octorc? (lr va den nu heter?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg