FireFly Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Nu är jag inne! :) Från Dead Mountain! Men var är Goronen "Big brother"? Jag behöver eld för att tända alla facklor i Goron City! Go' natt förressten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Hehe ok men du vi tar det imorrn.. Jag ska nämligen ta och kolla på Alias nu :P Hare bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Nu är jag inne! :) Från Dead Mountain! Men var är Goronen "Big brother"? Jag behöver eld för att tända alla facklor i Goron City! Go' natt förressten! big brother är inne i ett rum och försöker lura en på 200 rupees för en Giant knife....om det inte är han så är det nog Biggoron på taket...(utanför..) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 Ja, men min kompis hade tänt alla facklor i nedersta våningen i Goron City för att öppna dörren men jag kan inte då eld! :( Och hur tar man upp dom där bomberna??? Dom som växer i Bomb Flower, jag har inte Bomb Case. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 du måste ha goron's bracelet(det lilla armbandet i guld)så trycker du på A när det står pick up Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 Men hur får man den då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 när du är i goron city så ska vara längst ner o stå på den där plattan i marken utanför dörren och spela zeldas lullabyså öppnas dörren o sen när du kommer in så ser du att en goron står där o surar då är det en platta i marken som du ska ställa dig på o spela sarias song o då börjar han dansa o bli glad o då får du armbandet av honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 Är det så man öppnar dörren, tack! :) Skulle jag aldrig klarat utan dig!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 om det e nåt mer på spelet som du vill ha hjälp me så säg bara till 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 Vad ska man göra i Dodongo Cave när man har kommit till Gravstenen om att man ska se Gigant Dodongo röd och en ny väg ska öppnas, jag har Bomb Bag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 Du ska inte spela Zeldas Lullaby för Darunia (Goronen där nere) utan du ska spela Sarias song för honom. När du gjort det ger han dig Bracelet och du kan kasta bomben på stenarna som blockerar ingången för Dodongos Cave. Jag ska skicka en karta om du vill på Dodongos Insida så du ser vart du ska :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 du ska släppa ner bomber i ögonen från bron så öppnas munnen på statyon o vips en ny väg finns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg