0014 Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 det finns liksom 2 st hål i bron...där ska du släppa bomben.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 det finns liksom 2 st hål i bron...där ska du släppa bomben.. ja glömde säga det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 mm... såg det...har du kommit till King dodongo än?? ha är rätt så rolig att möta.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 mm han e faktist rolig men dom två häxorna e ju typ roligast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 10 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 King dodongo var så j*vla lätt!! men vad ska man göra efter jabu jabus belly vad händer då??? ja har ju ej klarat det... eller nej strunt i det!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blondinerik Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 jag har kommit till forest tempel och fått pil båge vad ska jag göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 efter jabu jabu så får du zora-stenen o då ska du gå till temple of time o lämmna alla tre stenarna så kommer det en film sen så ska du gå ut ur borggården o hoppa ner i vallgraven o hämta den saken som en person kastade dit i filmen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Hur hittar man King Dodongo i hans bossrum, det är ju TOMT! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Hehe opcj jag tror jag vet vart du är.. När det blir svart och typ en liten film och du kommer in i ett rum som är tomt.. Får jag fråga en sak.. Om det är ungefär som en fyrkant på golvet ska du lägga en bomb dära så sprängs den bort och det är bara att hoppa ner och möta faran i vitögat :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Hehe, tack men hur klarar man Dodongo då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Hhehe varsågod säger jag bara :) Behöver du mera hjälp kan du ju allid skriva Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Oj, ändrade-titta upp! ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg