Foxyrock Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 (redigerat) Vem är bäst av Ganondorf och C.Falcon? Pichu och pikachu? Mario och DR mario? Det finns några fler men ni fattar principen. Ja ni fattar. Skriv åtmisntone en eller fler av dem gubbar som är nästan likadana och säg vem som är bäst är ni snälla. :lol:1 Redigerat 7 Augusti 2004 av Foxyrock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Ganondorf Pichu och DR.Mario. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 ganondorf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 C.falcon picachu mario! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Vem är bäst av Ganondorf och C.Falcon? Pichu och pikachu? Mario och DR mario? Ja ni fattar. Skriv åtmisntone en eller fler av dem gubbar som är nästan likadana och säg vem som är bäst är ni snälla. :lol: Ganondorf pikachu Mario. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Vem är bäst av Ganondorf och C.Falcon? Pichu och pikachu? Mario och DR mario? Ja ni fattar. Skriv åtmisntone en eller fler av dem gubbar som är nästan likadana och säg vem som är bäst är ni snälla. :lol: Alla karaktärer är lika bra men vissa är lite mer svårhanterliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Gubbarna har olika styrkor och svagheter mot sina "likheter". Capt. Falcon är mycket snabbare än ganondorf, men ganondorf är kraftigare än falcon. Ganondorf tycker jag är bättre. Pikachu är helt klart bättre än pichu, eftersom att pikachus attacker är kraftigare och han skadar inte sig själv varje gång han gör en elattack. Mario och Dr Mario är nästan exakt likadana. Det finns några små skillnader som har nästan ingen betydelse. Valet mellan dr mario och mario är en fråga om smak. Själv föredrar jag dr mario, varför vet jag inte. Du har glömt Marth och Roy, där jag tycker Roy är mycket bättre därför att han har mycket kraftigare attacker än marth. Skillnaden är samma som mellan capt falcon och ganondorf, marth är snabbare, men roy är starkare. dessutom tycker jag att roys B-attack är mycket bättre än marths. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Gubbarna har olika styrkor och svagheter mot sina "likheter". Capt. Falcon är mycket snabbare än ganondorf, men ganondorf är kraftigare än falcon. Ganondorf tycker jag är bättre. Pikachu är helt klart bättre än pichu, eftersom att pikachus attacker är kraftigare och han skadar inte sig själv varje gång han gör en elattack. Mario och Dr Mario är nästan exakt likadana. Det finns några små skillnader som har nästan ingen betydelse. Valet mellan dr mario och mario är en fråga om smak. Själv föredrar jag dr mario, varför vet jag inte. Du har glömt Marth och Roy, där jag tycker Roy är mycket bättre därför att han har mycket kraftigare attacker än marth. Skillnaden är samma som mellan capt falcon och ganondorf, marth är snabbare, men roy är starkare. dessutom tycker jag att roys B-attack är mycket bättre än marths. Pichus Attacker är minst Dubbelt så starka som Pikachus. Falco Och Fox har du glömt. Där tycker jag Falco bäst om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Visst ja... glömde falco och fox. Håller med dig om att Falco är bättre, då han hoppar mycker högre och har en bättre laserpistol. Fox är snabbare, men jag gillar inte för snabba gubbar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Fox är mycket bättre Laser tycke rjag. Den kan man peppra på med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 det kan man med falcos oxå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Nej. Falco Skjuter som mest 3 st sen måste man börja om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg