Kexx3 Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 No Way...Aldrig i Livet Han som äger Nintendo kommer aldrig sälja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 nä, fa& vad bullt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Om den där j*vla Bill Gates köper upp det ska jag fanimej åka till usa och begå grova terrorist dåd, till honom och Mirosoft. I artikeln står det att Yamauchis familj har ägt Nintendo i ett sekel, så varför skulle han sälja då? Om detta visar sej att han allvar inför större publik medelar att krasha ner Nintendo, då är jag fiende till allting vad Microsof, kexbox och halo heter! Vare sje dte kostar liv eller pengar! Kan någon hans adress...jag vill skicka hotbrev. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Han får inte köpa upp nintendo.Han skulle bara förstöra konsolerna och göra om dom till bärbara datorer. Han är helt dum i huvudet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 bara det att han vill köpa nintendo bevisar väl att han INTE är dum i huvudet. det vore ett smart drag att köpa det, då skulle han få monopol på tv-spelsmarknaden. Dock kanske ni ogillar detta och vill säga elaka saker, men säg då sanningar. säg att han är en lite skit eller nåt, dum är han ju inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 mm presis, Ozoon han är ju tillräckligt smart för att äga flera miljarder dollar!! så han kan väl inte vara överdrivet PUCKAD? snarare smart!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Micrsoft Gamecube....(LÅTER SKIT!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Ajdå. Shit. Jordens undergång är nära :P, om detta inträffar blir jag inte glad. Klart att Bill Gates vill köpa Nintendo. Det är självklart. Men jag tvivlar på att Nintendo är till "salu"... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 11 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Micrsoft Gamecube....(LÅTER SKIT!) Måste det vara just en variant av Gamecube Microsoft gör då? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Var lugna, det kommer aldrig hända :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 haha bill gates visar ju bara att han inte e något vidare nöjd med microsoft! Microsoft sucks!!' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 haha bill gates visar ju bara att han inte e något vidare nöjd med microsoft! Microsoft sucks!!' det visar han väl inte, jag tror mer att han vill ta över tv-spels branchen helt, om han får sony att dra sig därifrån så äger han ju allt som finns kvar, han kommer att kunna ha hur höga priser han vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg